Sergi Ruiz, candidat a l’alcaldia de ‪‎Foios‬ per COMPROMÍS i tot el col.lectiu valencianista d’esquerres que encapçala, valora de manera molt positiva les reunions que s’han mantingut amb els representants del PSOE, Volem i Ciudadanos.
L’ambient en què han transcorregut i la sintonia entre els diferents partits ha sigut alta i molt cordial, la qual cosa facilita el manament de canvi que els ciutadans i ciutadanes de Foios van expressar en les eleccions municipals del passat 24 de Maig.
Per a COMPROMÍS, les urnes han manifestat que el diàleg i el consens han de presidir les relacions municipals.

En la primera part de les reunions s’han tractat els temes que haurà d’afrontar el nou consistori. Transparència en la gestió, urbanisme i serveis socials han sigut els aspectes de major coincidència, juntament amb la consecució d’un marc institucional estable, que promoga regles de joc acceptables per a tots i un acord social i polític vàlid per a tota la legislatura.

Finalment, la nit del passat dimarts 9 de juny de 2015, vam assolir un acord històric on els futurs membres vam assumir les seues responsabilitats per a governar l’Ajuntament de Foios els propers 4 anys.
Sergi Ruiz serà l’alcalde de tots els foiers i foieres encapçalant un govern progresista d’esquerres format pels companys i companyes del PSOE i Volem.

Per tot açò, seria tot un plaer que ens acompanyareu el proper dissabte 13 de juny a les 12h, a l’acte històric de constitució de la corporació municipal!! Gràcies per la confiança dipositada!! Emoticono wink