Encara que els poders fàctics dels partits estatals (PPSOE, Podemos i Ciudadanos) amb les seues notícies, tertúlies i enquestes cuinades, volen convertir aquestes eleccions autonòmiques i locals en un assaig del que seran les eleccions estatals, nosaltres apostem per la política de baix cap a dalt: propera a la ciutadania, que replegue els seus problemes i les mancances del municipi a través del seu ajuntament per tal d’oferir solucions i traslladar-ho, si s’escau, a les nostres Corts valencianes i al Congrés dels Diputats de Madrid per legislar per a les persones i no per els interesos privats.

Com que pensem que una ciutadania informada és més responsable amb la societat i més madura a l’hora de dipositar el seu vot, durant aquesta legislatura hem posat a l’abast dels foiers i foieres fins a 12 butlletins d’informació municipal durant aquesta legislatura (front a un únic exemplar que ha llençat el govern del PP en quatre anys).

Ací us deixem el darrer butlletí d’informació municipal de la legislatura on també trobareu un tast del que serà el nostre programa electoral que presentarem d’ací a pocs dies:

Butlletí Maig 2015

Esperem us siga d’interés!!
I recordeu: Un vot ho canvia tot!!

Moltes gràcies pel vostre Compromís!! 😉