COMPROMÍS PER FOIOS ha organitzat una xerrada-col·loqui sobre la Llei Orgànica per a la Millora de la Qualitat Educativa (LOMQE). Llei que proposa l’actual govern del Partit Popular a proposta del Ministre d’Educació José I. Wert.

És una llei educativa important per la seua transcendència que ha provocat un gran debat en tots els àmbits educatius. A més, ha fet que una part molt important del sector educatiu s’haja mobilitzat en la seua contra a tot el país.

Des de COMPROMÍS PER FOIOS entenem que una llei tan transcendent no pot passar inadvertida per la ciutadania i per això hem volgut fer aquest debat a Foios. I per tindre una visió el més àmplia i el més profitosa possible hem convocat un representant parlamentari, un sindicat del professorat i la FAPA.

La xerrada tindrà lloc el pròxim dilluns, 6 de maig de 2013 a les 19,30h. a la Sala de Plens del nostre Ajuntament. Intervindran Josep Mª Pañella per COMPROMÍS, un representant de l’STEPV i un representant de FAPA.

Ens agradaria molt comptar amb la vostra participació.
Moltes gràcies!!
COMPROMÍS PER FOIOS